KAIP APSISAUGOTI NUO TRUKDANČIŲ KOLEGŲ?

2019-05-24 13:23

Ką daryti, kad kolegos darbovietėje netrukdytų atlikti svarbiausių darbų?

 

Šį kartą atsakysiu į dar vieną klausimą apie laiko planavimą: ką daryti, kad kolegos darbovietėje netrukdytų atlikti svarbiausių darbų? Šis trukdymas dažniausiai prasideda nuo vieno magiško klausimo. „Ar gali man skirti tris minutes?“, tarsteli kolega, pribėgęs su svarbiu prašymu. Labai dažnai toks trijų minučių aptarimas pavirsta į penkiolika, trisdešimt minučių, o kartais ir valandą trunkančią diskusiją. Taip Jūs nukrypstate nuo savų temų, prarandate laiką ir dažnai neatliekate Jums išties svarbių darbų.

 

            Kaip tai spręsti? Labai paprastai – į užduotą klausimą atsakyti klausimu. Kai kolega kreipiasi į Jus, paklauskite, apie ką norima pasikalbėti, pareikalaukite konkretaus įvardinimo. Jį sužinoję, labai aiškiai suprasite ir galėsite įvertinti, kiek savo laiko šiam reikalui turėsite skirti. Matydami, kad klausimo aptarimas užtruks ilgiau nei keletą minučių, atsidarykite „Outlook“ programą arba pasiimkite savo darbo kalendorių (ar bet kurią kitą laiko planavimo priemonę) ir, suradę patogų laiką, nukelkite aptarimą į pasirinktą dieną. Be abejo, galite atsakyti, kad neturite laiko, arba kad klausimo sprendimas yra per daug sudėtingas ar sukels daug nepatogumų. Žinoma, taip elgtis galėsite ne visuomet. Kartais klausimas išties bus paprastas, ir jo sprendimui reikės keleto minučių; bus ir skubių, neatidėliotinų klausimų. Bet maždaug 80 ar 90% „ar turi tris minutes“ atvejų, aptarus klausimo temą ir svarbą, galima perkelti į kitą laiką. Taip Jūs būsite efektyvesni, produktyvesni ir taupysite savo brangų laiką.  

 

 

            Jeigu norite didinti savo efektyvumą, ieškote būdų, priemonių ir metodų, kaip kaip per trumpesnį laiką padaryti daugiau ir jaustis geriau – uždavinėkite klausimus.

 


Šiuo metu komentarų nėra.

Palikite komentarą

Jūsų el. paštas nebus skelbiamas viešai. Privalomi laukeliai pažymėti *